Shop Mobile More Submit  Join Login
Animation -Click to Watch by DestinyBlue Animation -Click to Watch by DestinyBlue
Please press play :heart:

So proud to show this to you all! Took forever to develop and animate. I'll let it speak for itself :) Sorry it's not longer though...

Hehe, sending lots of love your way on this merry day! :iconblueheartplz:

~Blue xxx






Reblog this on tumblr | Like this on facebook | FAQ






~Featured Artwork~
Forever is over by DestinyBlueWARPAINT by DestinyBlueFriends set you Free by DestinyBlueNot Alone by DestinyBlueInspiration by DestinyBlueImprint by DestinyBlue
Add a Comment:
 
:iconblackberryauthor:
BlackberryAuthor Featured By Owner 10 hours ago
RAAAAAAGGGGGGGEEE-Oh April Fools Day -.-"
Reply
:iconteaisloveteaislife:
teaisloveteaislife Featured By Owner 1 day ago  Hobbyist Digital Artist
literally stop xD
Reply
:iconshadow-pony-art:
Shadow-Pony-Art Featured By Owner 1 day ago  New member Hobbyist Traditional Artist
Why, why must you trick us? The bold letters spell out "april fools."
Reply
:iconcherries-and-toast:
Cherries-and-Toast Featured By Owner 2 days ago  New member Student General Artist
AGH I literally thought that my computer was broken! Whyyyy?
Reply
:iconlow-ise:
Low-ise Featured By Owner 3 days ago  Student General Artist
april fools
Reply
:iconkiascribbles:
KiaScribbles Featured By Owner 3 days ago  Hobbyist Artist
lel
Reply
:icondraggon-rider2:
draggon-rider2 Featured By Owner 4 days ago  Hobbyist
nice :D 
Reply
:iconrosyespeon:
RosyEspeon Featured By Owner 5 days ago  New member Hobbyist General Artist
hmm I see what you did there
Reply
:iconishyo:
Ishyo Featured By Owner 5 days ago  Student Interface Designer
whyyyyyyyy D:

good joke
Reply
:iconclassifieddemon:
ClassifiedDemon Featured By Owner 5 days ago  Student General Artist
I was wondering why it wouldn't play...then I saw the description and the bolded words finally came together. Haha, I know it's not April Fools yet, but April Fools C:!
Reply
:icontimpin2001:
Timpin2001 Featured By Owner 6 days ago  New member Hobbyist General Artist
Y U NO PLAY!?!??!?!??!!??!!?



    lol april fools ;P
Reply
:iconene-chan144:
Ene-chan144 Featured By Owner Mar 22, 2015  Hobbyist General Artist
Lol x'D april fools 
Reply
:iconxxthebelieverxx:
XxTheBelieverXx Featured By Owner Mar 21, 2015  New member Hobbyist General Artist
prilfol...?  
Lol you got me ;'D
Reply
:iconakitastar13:
akitastar13 Featured By Owner Mar 6, 2015  Student Artist
prilfol...?
OHHH APRIL FOOLS! I get it!
Reply
:iconjasminecreates:
JasmineCreates Featured By Owner Mar 1, 2015  Hobbyist Artist
you got me so good. well done.
Reply
:iconcrackeresque:
Crackeresque Featured By Owner Feb 22, 2015  New member Hobbyist General Artist
I only discovered it was an April Fools when I read someone's comment about the letters in bold... still, I was wondering how it would work. Very impressive, very funny. :lol: rvmp 
Reply
:iconruby6895:
ruby6895 Featured By Owner Feb 18, 2015
omg xD i pressed it so many times and re loaded it xD
Reply
:iconogtiemann:
ogtiemann Featured By Owner Feb 18, 2015
Haha, nice the tip with the letters in bolt writing.
Reply
:icontoskurra:
toskurra Featured By Owner Feb 18, 2015  Hobbyist Digital Artist
I see what you did there

FOOLS
Reply
:iconjo07jo07:
jo07jo07 Featured By Owner Feb 7, 2015
d'oooh!!!!  got me!    ;)
Reply
:iconnightgolem:
NightGolem Featured By Owner Feb 4, 2015
It wont play for me~
Reply
:iconcrystalbluefox:
CrystalBluefox Featured By Owner Feb 4, 2015  Hobbyist Traditional Artist
lol! That was a good one! XD
Reply
:iconxuruki:
Xuruki Featured By Owner Feb 1, 2015   Digital Artist
Its even in the description if you pay attention to the thicker letters: "April fools"
Very well done :love: :)
Reply
:iconcanttel:
canttel Featured By Owner Jan 26, 2015  Hobbyist Artist
shet. i was so happy too lol
Reply
:iconktcorchado:
ktcorchado Featured By Owner Jan 7, 2015
i cant see it!!!  :(
Reply
:icondarkfoxjazz:
DarkFoxJazz Featured By Owner Jan 11, 2015  Hobbyist General Artist
Its an April fools prank!
Reply
:iconktcorchado:
ktcorchado Featured By Owner Jan 11, 2015
really? Shocked :shocked:  i feel so stupid hahhahaa
good one tho!:lol: 
Reply
:icondarkfoxjazz:
DarkFoxJazz Featured By Owner Jan 11, 2015  Hobbyist General Artist
Lol :D
Reply
:iconbutlerkitty1069:
ButlerKitty1069 Featured By Owner Dec 30, 2014  Student General Artist
really good!!
Reply
:iconcrimrosegothslight:
crimrosegothslight Featured By Owner Dec 18, 2014  Hobbyist Filmographer
hehe, april fools XD
Reply
:iconbearrawr:
bearrawr Featured By Owner Dec 12, 2014  Hobbyist General Artist
OHHHHH i was trying to play it.. then i read the description and saw the bold lol NUUU Y U DO DIS
Reply
:iconrobomarkov:
Robomarkov Featured By Owner Dec 4, 2014
I have a new computer!

...but the link, it remains broken
Reply
:iconprimrosepaint:
PrimrosePaint Featured By Owner Dec 12, 2014  Hobbyist Filmographer
It's not supposed to work.
It was a prank.
Reply
:iconrobomarkov:
Robomarkov Featured By Owner Dec 13, 2014
I am told it is April's fool, but the month is December, now!

I think maybe it has been forgotten or hackers.
Reply
:iconglogirl77:
Glogirl77 Featured By Owner 5 days ago  Hobbyist Traditional Artist
It's an April fools thing it was uploaded on April 1st so that's what it was meant to be, a prank. But she decided to keep it up to fool more people. 😂
Reply
:iconprimrosepaint:
PrimrosePaint Featured By Owner Dec 14, 2014  Hobbyist Filmographer
This was uploaded on April 1st, the day of April Fools. This is intended to be a prank.
Reply
:iconflyingbluerabbits:
flyingbluerabbits Featured By Owner Nov 29, 2014  Hobbyist General Artist
Ohhh I had to read the comments to realize its a paintingxD I was wondering why every time I reloaded it it never played *facepalm
Reply
:iconi-have-no-name-xd:
i-have-no-name-xD Featured By Owner Oct 16, 2014
Lol i was clicking it for a very long ttime only to realize that it was an art onot an animation!! Why you do dis xc lol
Reply
:iconeldercall:
ElderCall Featured By Owner Edited Oct 8, 2014  Student Artist
April fools, very funny -_- (But the artwork is excellent)
Reply
:iconrobomarkov:
Robomarkov Featured By Owner Oct 7, 2014
Still nothing.
Reply
:iconanonymous-pyro:
anonymous-pyro Featured By Owner Dec 3, 2014  Student Digital Artist
lol
Reply
:icongbby11mon:
gbby11mon Featured By Owner Oct 7, 2014  Hobbyist Artist
Clever
Reply
:iconrobomarkov:
Robomarkov Featured By Owner Sep 29, 2014
Still not working.
Reply
:iconrobomarkov:
Robomarkov Featured By Owner Sep 30, 2014
Drat. Nothing.
Reply
:iconfriesym:
FriesyM Featured By Owner Oct 1, 2014  Hobbyist
Oh, it worked. On you :D
It's an april-fool, i cannot be played ^-^
Reply
:iconrobomarkov:
Robomarkov Featured By Owner Oct 2, 2014
But it is not April.
Reply
:iconfriesym:
FriesyM Featured By Owner Oct 7, 2014  Hobbyist
Tsk, who cares, april-fools are always convenient!
Reply
:iconemeiisaur:
Emeiisaur Featured By Owner Oct 3, 2014  Student Digital Artist
lel it was posted on april tho
Reply
:iconrobomarkov:
Robomarkov Featured By Owner Oct 4, 2014
Yes. But April fools is over. The link is not working yet.
Reply
:iconazexe-chan:
Azexe-chan Featured By Owner Jan 18, 2015  Hobbyist General Artist
There is not and there will never be an animation. It was uploaded on April Fools.
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
April 1, 2014
Image Size
199 KB
Resolution
800×488
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
87,682 (9 today)
Favourites
4,493 (who?)
Comments
1,283
Downloads
1,140
×