Shop Mobile More Submit  Join Login
Animation -Click to Watch by DestinyBlue Animation -Click to Watch by DestinyBlue
Please press play :heart:

So proud to show this to you all! Took forever to develop and animate. I'll let it speak for itself :) Sorry it's not longer though...

Hehe, sending lots of love your way on this merry day! :iconblueheartplz:

~Blue xxx






Reblog this on tumblr | Like this on facebook | FAQ






~Featured Artwork~
Forever is over by DestinyBlueWARPAINT by DestinyBlueFriends set you Free by DestinyBlueNot Alone by DestinyBlueInspiration by DestinyBlueImprint by DestinyBlue
Add a Comment:
 
:iconkunfucat:
kunfucat Featured By Owner 1 day ago
Inside Out Reaction Icon: Sadness STEVEN WHY AY YO RUBY CHILL (F2u icon) 
Reply
:iconkarinatatum:
KarinaTatum Featured By Owner 2 days ago  Hobbyist Artist
WHY DON'T IT WORK?!! LOL JK I found out after a while.
Reply
:icondawnstarhunt:
dawnstarhunt Featured By Owner 2 days ago  Hobbyist Digital Artist
OMG That says april fools! xD Lol I was clicking that button for a while
Reply
:iconcatiasparks:
catiasparks Featured By Owner 3 days ago  Hobbyist General Artist
wow... i actually thought i had to click! I read all the comments and i am not the only one hehe; i love this piece of art and the fact that it's like a joke. seriously i kept clicking the button for like 5 mins then asking myself "does it actually do anything?" haha good job you got me! :3 
Reply
:iconnekoanimelover:
NekoAnimeLover Featured By Owner 3 days ago
OH NO I actually thought I had to click it... XD it took me about 5 minutes to be like wait.... Don't the animations go directly?.... Lol
Reply
:iconkokoropixie:
KokoroPixie Featured By Owner 3 days ago
This wasn't supposed to play?  I wasn't supposed to see the animation of her arching her left eyebrow and then scowl at me?
Reply
:iconlady-ellis:
Lady-Ellis Featured By Owner Edited 3 days ago  New Deviant
I must applaud you for that ma'am

Yuuko Clapping Icon  Speech Bubble - Left speaker 1 you truly had me stumped.Speech Bubble - Left speaker 2 



I was clicking on that damn "play" button for a good 10 minutes

EPIC FACEPALM!! Lol

AtLA - Sokka Facepalm       Yugi Facepalm      Facepalm     Asami facepalm plz   naruto gif  Hashirama Senju 
Reply
:iconcuteiemonster:
Cuteiemonster Featured By Owner 4 days ago  Hobbyist General Artist
DARN IIIIIIIIT
I was really hoping for an animation! :D
Reply
:iconkarinatatum:
KarinaTatum Featured By Owner 2 days ago  Hobbyist Artist
Me too!
Reply
:iconwishinguponasteroids:
WishingUponAsteroids Featured By Owner Jul 20, 2015  New Deviant
you got me!!!!
Reply
:iconimaginationunivers1:
ImaginationUnivers1 Featured By Owner Jul 20, 2015  Hobbyist Writer
aw, dude. you got me. 

I actually love the main piece. The colors and shadows are very nice, but those eyes...THOSE EYES ARE AMAZING. Oh my gosh, they're just awesome. This whole thing is awesome. Please, keep up the beautiful works!
Reply
:iconabrielm:
AbrielM Featured By Owner Jul 19, 2015  Hobbyist General Artist
This is a really cool joke, even though I new at first it wasn't real.
Reply
:iconsekketsu:
Sekketsu Featured By Owner Jul 18, 2015
I feel dissappointed and just kinda angry at the left  april "jokes". I'm looking for any clues for digital painting ;-; I hate people
Reply
:icondeltashockomnihorn:
DeltashockOmnihorn Featured By Owner Jul 20, 2015  Hobbyist General Artist
Dont we all
Reply
:iconkknkbaker:
kknkbaker Featured By Owner Jul 18, 2015  Hobbyist Artist
It was submitted on APRIL FIRST. XD
Reply
:iconpinkiediamondstone15:
PinkieDiamondstone15 Featured By Owner Jul 16, 2015  New Deviant Student General Artist
This is a joke

April Fools Day!
The April Fools' Snowman

I luv this! :D
Reply
:iconscyllasun:
ScyllaSun Featured By Owner Jul 15, 2015
Guy,your why to op at drawing something,this is just beautiful! I love deviantART!  OMG MOAR POEMS! Gallery Jawdrop Freddy intensifies 
Reply
:iconyumekei:
Yumekei Featured By Owner Jul 13, 2015  New Deviant Hobbyist General Artist
apeil fools, she wrote it, there's a hidden message xD
Reply
:iconpuppetchainsaw:
PuppetChainsaw Featured By Owner Jul 13, 2015  Student Digital Artist
Damn It! XDD
That's a awesome one, Blue!
Reply
:iconbobbyz41:
bobbyz41 Featured By Owner Edited Jul 10, 2015
Clever! Like how the "message" is subliminal/ hidden. And the image is striking, as well. Vaguely reminiscent of the heroine Raven from DC's "Teen Titans," with the hood shading her face in stark contrast to the brightness of her eyes. Very well done!
Reply
:iconbluemansonic:
Bluemansonic Featured By Owner Jul 9, 2015
It's not working...
Reply
:iconzuko-kitty:
Zuko-Kitty Featured By Owner Jul 9, 2015  Hobbyist Digital Artist
It's an April Fools joke
Reply
:iconopallilly:
OpalLilly Featured By Owner Jul 7, 2015  Hobbyist Digital Artist
Tried to press play for a while then scrolled down.............!!!
Reply
:icondangerousomega:
DangerousOmega Featured By Owner Jul 6, 2015  Hobbyist General Artist
Omg I fell for this so hard! >< I've been searching for that animation literally everywhere!
Reply
:iconlightningbolt13:
LightningBolt13 Featured By Owner Jul 3, 2015  Student Filmographer
how dare you trick me!!!!!!11!
Reply
:iconspluffs:
spluffs Featured By Owner Jul 2, 2015  New Deviant
ha ha, good one blue
Reply
:iconshademewhite098:
shademewhite098 Featured By Owner Jun 30, 2015
its not working...
Reply
:iconwakingsunshine:
wakingsunshine Featured By Owner Jul 1, 2015  Student General Artist
it's not real. It's a trick :P
Reply
:iconshademewhite098:
shademewhite098 Featured By Owner Jul 1, 2015
ooohhh.... ok...
Reply
:iconnavijunior:
Navijunior Featured By Owner Jun 18, 2015
Ooooooh :rofl:
Reply
:iconangie--wolf:
Angie--Wolf Featured By Owner Jun 10, 2015  Hobbyist Digital Artist
April Fools! xD
Reply
:iconizzyxxbo:
IZZYxxBO Featured By Owner Jun 8, 2015   Digital Artist
*spams the play button and realizes its trolling* Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!!!! *cries*  Cry run 1 
Reply
:icontheawesomeness111:
theawesomeness111 Featured By Owner Jun 7, 2015  Student Traditional Artist
Omg lol
Reply
:iconcrystalartmlp:
CrystalartMLP Featured By Owner Jun 7, 2015  Hobbyist Digital Artist
fucking troll!
Reply
:iconravenfire7:
Ravenfire7 Featured By Owner Jun 5, 2015  New Deviant Student Digital Artist
"april fools"
OnO I kept clicking y
Reply
:iconcraymozoid:
Craymozoid Featured By Owner Jun 5, 2015  Professional Digital Artist
XD I saw the bold letters and I opened another tab and typed in the characters thinking it was the name of another artist but taking a second looking at it I realized what it said. Very clever. GG Destiny, GG.
Reply
:iconfadingwraith:
FadingWraith Featured By Owner Jun 4, 2015  Hobbyist General Artist
:'D just spent ten minutes reloading and trying to click it before reading the description X3 nice one
Reply
:iconsuethehedghog29:
suethehedghog29 Featured By Owner May 29, 2015
oh I didn't see the a
Reply
:iconsuethehedghog29:
suethehedghog29 Featured By Owner May 29, 2015
pril fool?
Reply
:iconjolycie:
Jolycie Featured By Owner May 28, 2015  Hobbyist General Artist
I KNEW THERE WAS SOMETHING FISHY ABOUT DEM BOLD LETERS XD
Reply
:iconhieme-f:
Hieme-F Featured By Owner May 26, 2015  Hobbyist Digital Artist
haha, i knew it!
Reply
:icontmntandsakuralover12:
a pr i l fo o l s. Oh, XD
Reply
:iconlieutenantprank:
LieutenantPrank Featured By Owner May 25, 2015  Hobbyist General Artist
OMG AGIAN
Reply
:iconavolowolf13:
avolowolf13 Featured By Owner May 24, 2015
OH YOU. OH YOU SILLY... lol
Reply
:iconfireblaze1254:
Fireblaze1254 Featured By Owner Jun 8, 2015  New Deviant
OH YOU 
YOU
YOU SILLY
oh nvm
Reply
:iconf0xyth3p1rat3f0x:
F0xyth3p1rat3f0x Featured By Owner May 24, 2015  New Deviant Hobbyist Artist
WHY NO ANIMATION!!! XD
(People you don't click on these to make them work XD)
Reply
:iconmonocreme:
monocreme Featured By Owner May 23, 2015  Hobbyist Digital Artist
why had i not made out what the bolded text spelt?
Reply
:iconanimia88:
animia88 Featured By Owner May 28, 2015  Hobbyist General Artist
April Fools
Reply
:iconmini-i:
mini-i Featured By Owner May 23, 2015  Hobbyist Traditional Artist
i got fooled! XD
Reply
:iconkenlululovesart:
KenluluLovesArt Featured By Owner May 23, 2015
I actually fell for this... I clicked it then I plugged in my mouse and clicked it, then i hit the spacebar.... Then I saw the joke XD
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
April 1, 2014
Image Size
199 KB
Resolution
800×488
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
99,901 (18 today)
Favourites
4,598 (who?)
Comments
1,353
Downloads
1,275
×